TRE FRÅGOR&TRE SVAR

såg dig och då pratade du med alexandra pallvid hur känner du henne? har inte du skrivit att hon är snobbig och bitchig?
Jag vet faktiskt inte hur de kommer sig att vi började att snacka, tror att de var för att vi skulle till samma ställe helt enkelt! Jag har ALDRIG och skulle ALDRIG hänga ut eller döma någon på min blogg. Så lågt faller man inte. 
Nej jag tycker verkligen inte Alexandra verkar vara sådan. Jag tycker hon verkar vara en go tjej! 
De blir så jäkla lätt att man dömer folk fel genom bloggar. 
 
Ska du byta till Sjölins?
Jag har gjort ett sent omval till Sjölins och hoppas verkligen att jag kommer in så småningom. Men gör jag inte de innan  2 veckor så stannar jag kvar. De känns så onödigt att byta skola när man väl redan har gått där ett bra tag, lärt känns klassen osv.
Men hvitfeldtska är verkligen inte min typ av skola, de är inte där jag vill gå i 3års tid.
 
Går du i samma klass som Isak?
Ja de gör jag, men vi båda ska troligtvis byta skola.

Kommentarer
Anonym säger:

Vilken skola går du i ? :)

2013-09-01 | 15:36:24
Anonym säger:

Vad är de med hvitfeldska som gör att de inte blir din typ av skola
? På vilket sätt är den dålig? Jätte tacksam för snabbt och ärligt svar, vilket jag behöver!

2013-09-02 | 08:54:12
E.M säger:

jag har aldrig sett dig skriva så om alexandra på bloggen men jag har garanterat hört genom vänner som känner dig att du sagt de egentligen spelar det ju mig ingen roll för jag känner varken dig eller henne men tycker att det är roligt med din dubbelmoral du kör i bloggen

2013-09-02 | 15:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback