This day

Hej på er!
Måste säga att de inte alls var roligt att spela fotboll förut, men de kan varit för att jag hade så mycket andra tankar i huvudet. Dem ringde nämligen från sjölins gymnasium förut och sa att dem kunde sätta in mig på en plats i samhäll, men jag går ekonomi och vill gärna fortsätta gå ekonomi men på ekonomilinjen var de fullt. Så jag kommer troligtvis vänta på att någon byter eller slutar. Eller om den kanske gör ett undantag och tar in mig i vilket fall som helst.
Håller tummarna på att detta går vägen för mig för vill verkligen byta skola nu.
 
I vilket fall som helst så mötte jag upp Lina förut och åt lunch, direkt efter det åkte vi hem och jag tog mig en powenap, bästa jag gjort idag(!!!)
Ska alldeles strax fixa mig för träning, den börjar 18.00 och slutar 19.30! ikväll ska jag städa samt plugga med Gabriel! 
Hörs sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback