Skrivet 19 Juli 13

 
❤Tänkte bara berätta lite om min fotboll!
Jag spelar i klubben Kärra KIF och storm trivs där. Har aldrig bytt lag och har spelat sedan 7 års ålder, hoppade till och från mellan handboll och fotboll mellan 8-10 års åldern. För ungefär 2års sedan valde jag att satsa på min fotboll då första året gick så jäkla bra. Året därpå (fiol) så blev jag sjuk och tappade de mesta jag hade kämpat mig upp till. Jag var så ledsen och besviken, hade inget sug för fotboll alls längre men beslöt mig ändå för att bit ihop och kämpa vidare. Inget lönar sig genom att ställa skorna på hyllan. Så nu står jag här, målvakt i ett senior lag för tillfället och storm trivs verkligen.
Jag har beslutat mig för att elitsatsa på min fotboll igen när de blir säsong. Jag vill verkligen komma långt, det vill jag verkligen.
Jag vill bära en tröja men svenskalandlags loggan på vänstra sidan. Jag är en sådan person som måste uppfylla mina mål. Jag kommer alltså inte ge upp förrän jag har nått mitt mål. Jag vet att de är ett väldigt högt och krävande krav. Men jag behöver press på mig, för att kunna bli nöjd med det jag ådstakommer. Mitt liv är och förblir fotboll. Tänker ta vara på varenda sekund❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback