Q/A

Ska du gå samhälle då på Sjöllins eller blev de ekonomi ?
jag kommer gå samhäll, sen får vi se om jag får en plats på ekonomi, de hänger på att någon byter från ekonomi. Då väjer jag ifall jag vill gå kvar på samhäll eller byter över till ekonomi.
 
Äter ni bara på de ställen som skolan erbjuder eller andra också?
nej, skolan erbjuder inte några restauranger dvs matkort eller rikskuponger. Utan vi äter för våra egna pengar ute. Hvitfeldtska har en bamba!
 
Din frisy är jättefin. 
kan inte du lägg upp en bild på hur långt ditt hår är där bak? 
Det skulle vart snällt ifall du gjorde det.
åh tack så mycket, själv gillar jag inte mitt hår. Det skulle jag absolut kunna göra, har dock väldigt kort hår :)

Din tröja är dröm!! Vart är den från?
visst är den fin! De är en klänning och den är felicias. Från märket twist&tango
 
hej sandra!
Jag läste din förra blogg jättemycket innan och jag älskar denna lika mycket!
Men jag har en fråga. Du måste inte svara på den.
Men jag bara undrar om det är sant att du har haft en ätstörning?
Jag är nämligen i den situationen just nu och skulle bara villja veta hur du kom ur den för du är verkligen den finaste jag vet! Ditt liv verkar perfekt. 
Det känns inte som om någon (kille) kommer gilla mig om jag blir för stor... åå vet inte vad jag ska göra! 
Hade varit så jävla kul att träffa dig för du verkar vara så himla härlig person!
vill börja med att tacka dig för dessa fina ord. Va rar du är!!! ja de är sant att jag hade en ätstörningar förra året(bulimi). Jag är inte expert på detta och vet så lite om hur man blir frisk. Jag vet bara hur de är att lida utav de, vilken smärta de är. Men jag började vara öppen med det, pratade med dem som står mig nära hur jag mådde osv. Sedan började jag successivt korats med vuxna människor, först en lärare, sen skolsyster och efter de kurator som sedan skickade mig vidare till BUP. 
Men dessa saket hjälper inte en att bli frisk utan dr hjälper en som stöttning. De ända som kan få dig att bli frisk, de är du själv. Men man klarar inte av att hantera det själv, så du behöver all stöttning i världen.
Jag lovar dig att någon kille kommer älska dig så himla mycket, precis för den du är. Alla är fina, på sitt sätt, på ett personligt och unikt sätt! Glöm aldrig att de är okej att inte vara okej, sträck på ryggen och le emot omvärlden!
 
Vart redigerar du dina bilder?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback