Måndag

Hej på er!
Jag sitter just nu på bussen påväg hemåt. Fick sluta tidigare eftersom att jag byter skola imorgon. Så himla skönt verkligen!
Kommer sakna några i mon klass.. Men ser ändå framemot detta.
Är sjukt nervös, haha, ni ska bara veta klumpen jag har i magen.
Jag ska iaf hem nu, stoppa i musik i öronen och försöka sova bland tankarna..
Har tärning ikväll, 20.00-21.30, alldeles för sent för mig. Avskyr kvällsträningar(!!)
Menmen, träna måste jag göra för att nå dit jag vill komma.
Kan länka ett gammal inlägg jag gjort om vad jag vill med min fotboll senare!


Kommentarer
Anonym säger:

Ska du gå samhälle då på Sjöllins eller blev de ekonomi ?

2013-09-09 | 17:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback