Headphones ON

Musik kan få mig att stänga mig själv ute från omvärlden, det är helt underbart. Att bara lägga sig i sängen med musik i öronen och bara drunkna i alla tankar. Det är helt klart de bästa jag vet.
Dock är det inte alltid fina tanker jag försvinner i, utan de kan även vara riktigt sorgsna tankar. Usch.... 

Imorgon är de dags för skola igen. Ska upp till hvitfeldtska för att skriva ut mig från skolan, vilket jag hade glömt haha! Sedan ska jag tillbaka till min vanliga skola igen. Slutar 16.00 imorgon tror jag. Så himla segt verkligen.. Har idrott och en case lektion. Ska inte till spanskan imorgon. 
Men jag säger väl godnatt här så hörs vi imorgon 
My baby boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback