Handlar om att känna sig trygg

Jag har bestämt mig för att nästa månad, första  oktober tvåtusentretton, ska jag börja jobba på min drömkropp, eller dvs en kropp jag ska känna mig trygg i. Att känna sig trygg i sig själv är de nyttigaste man kan göra. Då flyter allt på som de ska, man blir gladare och mår allmänt mycket bättre. Ska klarogöra att detta inte är någon form utav bantning.
Så fort man börjar ändra på sina matvanor så är det alltid någon som lägger in en kommentar "varför äter du inte, bantar du?". Nej utan man kan äta mer hälsosamt, eller kanske försöka minska på vissa delar i kosten, tex kolhydrater. Man kanske minskar portionerna också till en optimal mängd. UTAN ATT DE ÄR BANTNING!
Man mår helt enkelt bra utav olika saker här i livet. Jag vet att många tjejer där ute känner sig obekväm i sin kropp, klagar på sig själv, orkar inte tröns utan väljer att sluta äta iställe. F E L .
Vill man känna sig trygg, må bra och troligtvis se friskare ut måste man kämpa och slita hårt för de. Inte tro att allt serveras på silverfat.
 
Jag kommer senare framöver berätta mer om vad för kost metoder jag kommer använda mig utav, träningscheman osv. Jag kommer i vilket fall som helst börja löpa 4 gånger i veckan innan jag börjar gymma! Så detta blir långa, jobbiga och intensiva månader
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback