Förvirrad

Jag är så himla förvirrad.. mitt huvud= en yr höna i rymden. Vet inte vad jag vill med någonting. Har sådant sjuk ångest. En utav anledningarna är fotbollen. Idag var vi på möte med Kärra och det kändes helt okej, imorgon ska jag träna med Eriksberg men dem har ingen stor förening så det finns ingen tillgång till framtid men det är ändå junior fotboll jag är ute efter och det kan bli grymt där, sen nästa vecka ska jag testa att träna med Torslanda. Asså allt är så himla jobbigt just nu. Men precis som allt annat så går det över. 
 
Jag ska ska alldeles strax fixa mig för natten men först ska jag fixa ett eller två inlägg eftersom uppdateringen har varit sisådär. 
Har iaf inte gjort något särskilt idag mer än att plugga lite, ätit farsdag middag och varit på mötet. Hoppas ni har haft en bra helg 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback