En resa tar sitt slut

Jag tänkte bara berätta lite om min fotboll. Jag är målvakt eller åtminstone VAR målvakt i Kärra och har spelat i Kärra i 11 år. Nu i år har jag bestämt mig för att lämna Kärra Kif. Det är utav en del orsaker, men en utav dem är för att jag behöver en nystart. Jag har haft kontakt med Ytterbys seniorlag och även Eriksbergs juniorlag, men jag är väldigt osäker på ifall jag vill spela junior-eller senior fotboll men det lutar åt att jag forsätter bygga upp mig som spelare i ett juniorlag.
På måndag ska jag göra min första provträning med Eriksberg och det är något jag ser framemot väldigt mycket! Eriksberg är ett lag som jag tycker är ett otroligt starkt lag i alla fronter. Så detta ska bli en intressant vinter, att få prova på nya spelsätt och få nya möjligheter inom fotbollen men framförallt lära känna nya duktiga fotbollsspelare.
Jag kommer inte skriva över mig från Kärra förrän jag har hittat ett lag som passar mig. Men först och främst ska jag spela futsal DM/SM med kärra juniorer som en avslutande grej. Förra året kom vi trea men i år strävar vi efter guld, man vill alltid avsluta något på bästa sätt.

 

Kommentarer
sara säger:

har du bytt till eriksberg nu?? du spelade futsal med dom! har du provtränat med ytterby?

2013-12-07 | 21:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback