Efter mycket om och men

... Så har jag bestämt mig för att dra igång med bloggen igen. Kände att de var så himla skönt med ett break från allting. Men nu är jag tillbaka och ska ta tag i detta på roligt nu. Har tr
or de eller ej saknat det en del. 
Under den här dryga månaden som har gåt har det hänt väldigt mycket. Jag har inte mått särskilt bra men det har ändå flytit på bra. Det är redan på bättringsvägen, vilket är otroligt skönt. Det börjar gå väldigt bra för mig i skolan också vilket är ännu bättre! 
 
Nu den här vintern kommer det bli ett oroligt slit för min del när det gäller fotbollen, jag ska provträna med andra klubbar osv. Behöver en hel nystart, men först står futsal dm och förhoppningvis futsal SM på spel! 
 
Yes, men jag välkomnar mig själv tillbaka! Ska åka iväg och träna nu och kommer hem ganska sent! Så jag börjar med den rikriga uppdateringen imorgon! 
 
En bild på fina Therese ❤️

Kommentarer
jenny säger:

jaa va kul din blogg äger!

2013-11-07 | 21:13:44
Johanna säger:

Yäääy!!

2013-11-08 | 06:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback