VINST

Hejsan!
Jag kom precis hem ifrån matchen, vi vann med 3-2. För mig gick de inte alls bra, hatar när de går dåligt för mig i fotbollen. Men aja, de är inget att deppa ihop sig för.
Jag ska i vilket fall som helst ta mig ett sköt bad nu, sedan ska jag hem till Gabriel där även sebb och Gusten är. Får se vad vi hittar på.
Planerna för kvällen är ännu oklara.

Fick en kommentar om att blogkeen inte fungerar när de kommer till min blogg. Jag vet själv inte hur de går till med de där, så kan inte ändra något och fixa felet. Annars kan man ju bara lägga till bloggen på hemskrämen. Så gör jag, har alla bloggar som jag läser på hemskrämen!
Det är så otroligt skönt att ha de så!
Men jag kan absolut försöka fixa det där med blogkeen, registrera mig där om de under lättar för er.


Kommentarer
Anonym säger:

Det är inte därför det inte fungerar att läsa inläggen på blogkeen. Utan för att det ska funka måste du klicka in på inställningar på din egna blogg då. Efter det så klickar du i den som det står "lämna ut hela rss-flödet". Sedan så klickar du på spara såklart och så ska det fungera.

2013-08-24 | 16:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback