Update

 
Hej på er!
ber så hemskt mycket om ursäkt, men igårkväll fann jag ingen tid till att blogga. Hehe de tar år för mig att skriva ett inlägg på 5 rader. 
Jag sov i vilket fall som helst hos Gabriel, så de va mysigt!
Jag ligger just nu i sängen och slappar, ska ta bussen strax efter 11 till skolan. Förstår inte varför jag gick upp 9 när jag börjar 11.55 (!!!)
Så typiskt mig! Ikväll blir de nog bara en slapp kväll och mys med älskling!
bjuder på outfit bild mm sedan!
hoppas ni får eskrikigt skön freeeeedag!

Kommentarer
Anonym säger:

Jag fyller år om några dagar och önskar mig en väska, kan du tipsa om lite väskor? Pris spelar ingen roll men ingen Marc by Marc Jacobs

2013-08-30 | 10:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback