Rosa

Hejsan!
Jag sitter på bussen omväg emot skolan nu. Min matte lektion imorse blev inställd imorse så vi fick en riktig sovmorgon idag. Börjar 11.55 och slutar 13.25 så har bara en lektion idag. Himla skönt.
Är så nervös inför att byta klass nu, tänk om den inte heller känns bra? Satan...
Aja, jag får helt enkelt ta den. Eller så byter jag till sen klassen jag ångrar att jag inte bytte till med en gång.

Efter skolan ska jag hem en snabbis och sedan ska jag möta upp fill och troligtvis Emma i stan för att leta present till Johanna! Vi tre åker gemensamt till Hanna efter det där vi ska fixa oss! Mys


Kommentarer
Anonym säger:

Kan inte du lägga ut en bild på hur din belstaff väska ser ut?

2013-08-23 | 13:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback