Q/A

Går ni alla i samma klass? 
 
Ja de gör vi :)
 
Vad heter killen som sitter längst ut till höger vid bordet som ligger längst ut åt vänster? Om du förstår vem jag menar haha..
Jag förstod precis, han heter Niklas Wittström
 
vart har du köpt din belstaff väska? 
vet du var man kan hitta såna väskor i göteborg? 
Jag känner en som säljer belstaff så har köpt den hos henne. Belstaff väskor finns(fanns) att köpa på fiorucci här i Göteborg!
 
Vilken skola går du på?
Skrivit de innan, men kan absolut skriva de igen, jag går just nu på hvitfeldtska
 
 
Jag fyller år om några dagar och önskar mig en väska, kan du tipsa om lite väskor? Pris spelar ingen roll men ingen Marc by Marc Jacobs
Nämen grattis i förskott kära läsare. Jag personligen tycker att maorkan lägga pengar på en väska eftersom de är något man har mycket användning för. Men jag tycker compmaggi, Michael Kors och Liebenskind för väldigt fina väskor. Så kolla runt lite på nätet!
 
är det isak som var med i xfactor förra året? 
Ja det är de :)
 
vad är det som gör blogg.se bättre? :)
Jag tror att jag tycker att blogg.se är bättre just nu för att jag trade tröttnat så mycket på nattstad. Annars är de väl ingen särskild skillnad :)

Kommentarer
Anonym säger:

Vadå bor Isak i Göteborg? Trodde han bodde i Stockholm? Eller va? Hur är han?

2013-09-01 | 11:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback