Om 20 år

 
 
 
 
Självklart har jag planer, eller lättare sagt drömmar om framtiden. Tänkte dela med mig utav tre saker.
- jag vill äga en eller två små, vita och lurviga vovvar. Jag vill ha rasen på bilden över, pomeranian, älskar den här rasen och ha gjort det ett tag. Världens sötaste hundras! Det var genom MTV cribs som jag fastna för dessa skönheter.
 
- min drömbil, man kan inget annat än älska denna kärran, en rangerover sport.
Jag har alltid tyckt denna bilen är riktigt maffig och så himla snygg! Nackdelen är bara att den är svindyr. Jag kommer varken nekat eller tvekat denna bilen om jag äger mycket pengar som vuxen, vilket jag inte tror att jag kommer göra haha, menmen, man får ha sina drömmar!
 
- med mannen i mitt liv( förhoppningsvis Gabriel) vill jag skaffa en familj på tre barn, två söner och en dotter. Dottern på mellesta åldern. Visst ddet inget som går att bestämma, detta är bara något jag har fått för mig. Jag har även tanken på att mina barn döpas till unika namn, dottern min ska äga ett amerikanskt namn. 
 
Höga drömmar har jag... Det är farligt att ha sådana här förväntingar om framtiden. Men jag är bara ett barn så de är okej! Sluta aldrig drömma!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback