Love

 
Ytterst lite om mig och Gabriel:
Jag och Gabriel har varit tillsammans 1år, 5månader och 6dagar ganska exakt idag. 
Har är helt klart det bästa som finns i mitt liv just nu och hoppas verkligen de kommer hålla så länge som de bara går.
Gabriel är världens underbaraste människa, självklart har man sina brister, men utan brister så är man inte mänsklig. Jag älskar den här killen mer än vad ord kan beskriva.
Vi är bästavänner och även förälskade på en och samma gång.
Vårt förhållande är inte perfekt, men hur kul kan det vara att varit i ett förhållande då man inte behöver jobba på någonting?.. 
Min finaste ägodel.
Jag och Gabriel har i princip samma intressen, gillar sport, umgås med våra vänner och allt där i mellan, dock kommer vi inte alltid överens haha. 
Vi är ett utav många få förhållande som får ihop det där med att umgås med vänner men även varandra, så att man inte stöter ut sina vänner från sin bubbla.
Jag klarar av att umgås med Gabriels vänner och han klarar av att umgås med mina. Även våra kompisar klarar av att vara med varandra så det är riktigt härligt faktiskt.
Älskar att jag har dem människorna kring mig som jag har just nu!
Gabriel och jag tillsammans?
Vi är ett socialt par, gillar att bjuda på oss själva, kan bli mycket drama mellan mig och honom (negativt haha) men de jobbar vi på, vi bryr oss mycket om andra och vi älskar att skratta!
Vad mer finns de att säga? 
Vad skulle ni tycka om en "boyfriend tag" video eller liknande?

Kommentarer
Anonym säger:

Gör en boyfriend tag!! Video

2013-08-27 | 21:37:14
Anonym säger:

gör en boyfriend tag snälla!!! och mer videoinlägg överhuvudtaget :*

2013-09-03 | 18:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback