Kvällar

Godkväll!
Träningen var jättelugn och rolig, den avslutades dock inte som jag hade tänkt mig. Menmen...
Nu ska jag ta mig ett bad, äta något, små plocka på mitt rum och sedan sova. Gabriel hjärtat kanske sover här inatt. Så de blir mysigt.
Anledningen till att jag har skrivit "kvällar" som rubrik är just för att imorgon kväll ska jag hem till Johanna och fira henne. Så alltså imorgon fredag blir de lite festligheter!
Denna helgen kommer bli ganska lugn. Har två matcher, så måste vila upp mig.
Är super nervös för morgondagen, vet ju inte hur min klass är. Får hoppas att jag trivs.

Ska försöka lösa några roliga tidsinställda om lite kläder och finurliga saker!


Kommentarer
Hanna säger:

Kan du lägga upp outfits bilder?

2013-08-22 | 21:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback