Jag vill föralltid vara en idiot

Godeftermiddag!
Jag gjorde ett stress inlägg senast så de blev inte alls bra. Men jag slutade 30 minuter tidigare idag, så de var skönt. Jag, Amanda,Isak, Anna och Matilda åt lunch förut på ett franskt café, Isak fick bestämma eftersom han fyller år idag! Grattis till honom!!!!
Jag mötte i vilket fall som helst upp sebb och Gabriel som vanligt så jag åkte hem med dem. Jag och Gabriel gick sedan hem till mig och åt, sedan dess har vi bara tagit de lugnt. Vi ska om en stund upp till fotbollsplan för att kolla herr A-laget. Ska lägga mig hyfsat tidigt idag eftersom jag börjar 08.00 och slutar 17.00! Helt sjukt att man kan gå i skolan så länge... Förstår inte!
Imorgon ska jag även kolla upp vilken plats jag ligger i kön på Sjölins! Hoppas de snart är min tur att få byta.

Jag har förresten köpt mig en jacka, iiiihhh!! Är så glad!!! Visar den när de ät vinter säsong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback