Hvitfeldtska

Då ska jag få detta klart för mig angående gymnasiet. Jag går just nu på hvitfeldtska och fick bytt från mig ursprungliga klass idag. Den klassen jag hade innan passade jag verkligen inte in i. Fick magsår varje gång jag tänkte tanke på att gå och sätta mig inne i klassrummet. Skönt att jag fått byta. Jag går i en klass som heter E1CD nu och får se hur den är. Jag kommer inte byta klass en gång till så hoppas verkligen på att den här klassen är något för mig. Skolan förövrigt är väl helt okej tycker jag nog.
Jag har ju inte startat så bra på skolan ännu. Men det kanske blir bättre vem vet? Jag har dömt skolan väldigt hårt för att jag blev så ledsen och besviken på klassen jag hamnade i.
Jag har i vilket fall som sökt om en plats i Sjölins ekonomi. Så förhoppningsvis får jag en plats där och de är då jag avgör mitt val. Antingen stannar jag kvar på hvit eller så byter jag till sjöllan.
Då är nackdelen att jag har varit så emot Sjölins att jag har hatat skolan. Men jag dömer allt för hårt. Alltså verkligen!
Får se hur jag vrider och vänder på detta! Jag har hittat nya goa och glada människor på hvit!!! Riktigt trevliga elever må jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback