Fredag

Hejsan!
Jag sitter på bussen påväg hemåt med Gabriel. Min klass var faktiskt helt okej. Tror den kan bli jättebra. Men jag har bestämt mig för att att byta till Sjölins om dem ringer upp mig.

Jag ska hem nu och packa väskan för att sedan åka in till stan och möta upp Fill och Emma! Vi ska som sagt köpa present till Johanna. Klockan 19 ska vi och några andra tjejer äta middag hos henne. Sedan kommer killar dit också. Detta kommer bli en trevlig kväll!
Fick en fråga om jag kan lägga ut mer outfit bilder och det kommer! Har nyligen startat bloggen. Men det kommer bli betydligt mycket mer sådant än hur de har sätt ut innan. Självklart kommer bild på min outfit ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback