FÖRSTA INLÄGGET

Hejsan!
Vill först och främst bara tacka Evelina för min design. Vet inte riktigt ifall hon var helt färdig men den ser bra ut och jag är jättenöjd!
Jag har tidigare bloggat på nattstad där min blogg låg på topp 50, ibland topp 30 men aldrig högre, vilket kanske inte är sådär jättebra.
Men iaf, min förra blogg skapade jag av egen anledning och jag hade verkligen ett behov utav någon sysselsättning för att skriva av mig men ändå förmedla er läsare om saker man kan tänka på som tjej ute i livet.
Nu vill jag dra igång igen, testa lite nytt.

För er som inte känner mig tänkte jag bara ta lite kort om vem jag är.
Jag heter Sandra Bergström och är 16 nyligen fyllda år. Igår blev jag faktiskt 16 :)
Jag bor i Göteborg och går på gymnasiet. Ett gymnasium som jag förövrigt inte är så nöjd med för tillfället. Jag lutar mig åt att byta till Sjölins, en skola jag dömt riktigt hårt utan att veta så mycket om den. Har till och med "hatat" skolan, så detta ska bli mycket intressant.
På fritiden spelar jag seniorfotboll, umgås med mina vänner och pojkvän. Jag som person är en väldigt hyperladdad tjej som är väldigt positiv, partypingla, social och blablabla. Har mina nackdelar också, något som jag kan säga med en gång är att jag är envis. Jag är en tjej som bryr mig mer om andra än mig själv..

Detta får räcka! Hoppas ni kommer följa min blogg! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback