28/8

Godkväll!
Hemskt ledsen för kass uppdatering, men har haft fullt upp idag!
Jag hade som sagt långlunch idag så jag och några andra i min klass gick ner emot amazing thai och vasa sushi där vi åt. Rekommenderar er inte att äta sushi på Vasa utan sushi delux är favorit stället. Kan förklara mer om de senare!
Vi slutade dagen 16.45 alltså en kvart innan ordinarie tid.
Resten av dagen spenderade jag i stan med Elsa och Jenny, vi fikade lite och sedan mötte jag upp Maja och Madde för att åka vidare emot slottskogen där de var "grillning" för hvit-elever och de kom även andra från andra skolor också. Jag hade en trevlig stund där, pratade med obekanta och bekanta ansikten så de var riktigt roligt faktiskt.
Har haft en härlig dag idag faktiskt, så de är skönt.
Imorgon slutar jag 12.25 då jag ska möta upp Fill för att luncha med henne. Efter det drar jag mig vidare för att besöka min grundskola!!! Åhhh de ska bli så roligt.. Saknar min gamla skola så mycket verkligen!!

Lovar att de blir bättre update imorgon! Puss


Kommentarer
Anonym säger:

Vart ifrån kommer byxdressen?:))

2013-09-02 | 15:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback